بازخورد درباره این کالا

آون توستر روگن 50 لیتر مدل RU-2530

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • ظرفیت 5 لیتر
  • وزن توستر 13 کیلوگرم
  • جنس بدنه خارجی فولاد
  • جنس بدنه داخلی لعاب
  • تعداد طبقات توستر 4 عدد
+ اطلاعات بیشتر
آماده ارسال تحویل تا 5 روز کاری
date send
کلاس پلاس
گارانتی 18 ماهه کلاس پلاس
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط کلاس پلاس
6,280,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 30 تیر 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

آون توستر روگن 50 لیتر مدل RU-2530

آون توستر روگن مدل RU-2530

شرکت روگن همیشه توانایی خود را در ساخت محصولات متنوع همراه با ادغام تکنولوژی‌های روز ثابت کرده است یکی دیگر از محصولات بی‌نظیر آن می‌توان به آون توستر روگن مدل RU-2530 اشاره کرد یک دستگاه عالی برای پخت پیتزا خوشمزه، یک کیک عالی، پخت نان صبحانه تازه و یا یک مرغ‌سوخاری برای یک وعده‌غذایی بی‌نظیر کمک گرفت؛ یکی از بهترین کارهای آون توستر روگن قابلیت گرم‌کردن و یخ‌زدایی بسیار سریع آن می‌باشد که آون توستر روگن مدل RU-2530 می‌تواند این نیاز را به نحوه صحیحی پاسخگو باشد. این محصول کاربردهای گوناگونی دارد و ترکیبی از فر و توستر می‌باشد. آون توستر می‌تواند مایعات را گرم و نان را تست و برشته کند.

مشخصات و ظرفیت

این دستگاه یکی از آون توسترها با ظرفیت زیاد محسوب می‌شود که با ظرفیت 50 لیتری خود انتخاب مناسبی برای خانواده‌های پر جمعیت می‌باشد که ظرفیت آن باعث شده در مهمانی‌های شلوغ کم نیاورد و به یکی از محبوب‌ترین توسترهای روگن تبدیل می‌شود. این محصول فوق‌العاده بسیار باکیفیت و درعین‌حال محکم می‌باشد؛ زیرا بدنهٔ آن به‌صورت دوجداره و از استیل ضدزنگ ساخته شده است که در برابر ضربات عادی بسیار محکم می‌باشد. همچنین شیشهٔ درب آن نیز از جنس پیرکس فوق‌العاده مقاوم و محکم در برابر حرارت و گرما می‌باشد. در نتیجه نمونه‌ای از مقاوم‌ترین توسترهایی است که تاکنون کمپانی روگن ساخته است. این محصول در چند نسخه مختلف عرضه می‌شود که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود می‌باشد.
در داخل آون توستر روگن مدل RU-2530 تعداد ۶ المنت قلمی قرار دارد که جنس آن‌ها نیز از استیل ضدزنگ است آلیاژ به کار رفته باعث می‌شود موقع داغ‌شدن المنت‌ها دستگاه از خود دود تولید نکند که این امر در حفظ کیفیت مواد غذایی و همچنین کثیف نشدن محیط بسیار مؤثر می‌باشد.
یکی دیگر از مزیت‌های این دستگاه می‌توان به توان 2200 وات آن اشاره کرد که قادر خواهد بود در سریع‌ترین زمان ممکن غذای شما رو آماده کند.

اقلام همراه + امکانات

شرکت روگن توانسته است با استفاده از تکنولوژی‌های نوین یکی از قدیمی‌ترین مشکل که پخت ناهماهنگ غذا بود را حل کند به همین دلیل دو راهکار اصلی یعنی قراردادن فن کانوکشن و قابلیت تنظیم مجزا دمای المنت‌های ردیف بالا و پایین در این دستگاه آشپزی را به یک کار لذت‌بخش تبدیل کرده است با استفاده از فن کانوکشن قرار داده شده قادر خواهد بود حرارت را به طور یکسان پخش کند و موجب پخت یک‌دست غذا می‌شود و همچنین یک لامپ درون آون توستر تعبیه شده که دید راحت‌تر داخل آون توستر را به ارمغان خواهد آورد. در ساختار این محصول خارق‌العاده موتور فوق قوی استفاده شده است و همچنین جوجه‌گردان نیز دارد. از برجسته‌ترین تکنولوژی‌های آون توستر روگن RU-2520 می‌توانیم به قابلیت تنظیم درجه حرارت و حالت کار دستگاه به‌صورت مجزا اشاره کنیم؛ یعنی اینکه می‌توان دمای المنت‌های ردیف بالا و دمای المنت‌های ردیف پایین را جدا از هم تنظیم کرد. اکنون بهتر است وسایلی که به همراه این توستر فوق‌العاده در اختیار کاربران قرار داده می‌شود بپردازیم. این وسایل شامل: ۱ عدد سینی مخصوص پیتزا و کیک ۱ عدد سینی مخصوص پخت پز، 1 عدد سینی چکه گیر و ۱ عدد توری نگه دارنده ۱ عدد جوجه‌گردان همراه با گیره ۱ عدد دستگیره مخصوص سینی می‌شوند.

مزیت‌های آون توستر روگن نسبت به مایکروفر

مایکروفرها از بمباران امواج برای تولید انرژی استفاده می‌کنند که همین امر باعث می‌شود که غذای شما بسیار خشک و البته نا تندرست باشد.
شما در مایکروفرها نمی‌توانید از ظروف نقره‌کاری و طلاکاری استفاده کنید به دلیل اینکه این ظروف با امواج تولید شده تداخل پیدا می‌کنند و باعث جرقه‌زدن در داخل محفظه مایکروفر می‌شود شما در آون توستر روگن به دلیل استفاده از المنت‌های قلمی 6 گانه که قادر است انرژی بسیار زیاد تولید کند این مشکلات را نخواهید داشت.

توضیحات تکمیلی

آون توستر روگن 50 لیتر مدل RU-2530
مشخصات دیگر
توان

2200 وات

وزن

13 کیلو گرم

ظرفیت

5 لیتر

حداکثر دما

230 درجه

تعداد المنت

4 عدد

حداکثر زمان

120 دقیقه

جنس بدنه

فولاد

امتیاز کاربران به:

آون توستر روگن 50 لیتر مدل RU-2530 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش